Archie & Boabby 06/09/1958

A> Haw Boabby welcome back neebour how wuz yer foor month trip wi the navy?
B>It wuz fine Archie,it's nice to be back in Embra,you been in a while then? A>Ach I aboot foor hoors noo playing some doms and derts wi the lads yeh ken.
B> That's good Archie.
A> Man it's braw tae hiv yae back and looking weel I micht say, I your Senga was always saying she wuz missin her Big Boabby ona daily basis whilst yeh were goan.
B> I a missed her too Arch by the way hiv yeh managed tae git yersel a joab yet ?
A> Naw no yet .
B> W ell I heard ona grapevine they wir lookin fur lads tae wurk ona new submarine I could put a gid wurd in furry If yeh want.
A>Me oan wana thon big Bulbous Sausage thingy's that plunges the depths and is foo tae the gunnels oh Sea Men na Boabby that's no fur me yeh will no see me on wan oh them things I will stick tae dry land I like my wee life with ma beer and fags and a wee bet ona hoarses yeh ken.
B> I hear yeh Archie but it izzny a life though all the same although my Senga telt me yeh had a win ona hoarses when I wuz awa and your Margo bocht a braw new bonnet.
A> I a did that she got hersel a new bonnet in the sales at The Hoose oh Fraser fur 2s 6d can yeh believe it.
B> Fur hawf a croon jings yeh winny get a bergain like that in the Hoose Oh Fraser very often but I guess she looks bonny in it though.
A> I she looks braw and so pleased wi hersel.
B> So whit else been happening then ?
A> Well if you hud been here hawf an oor ago yeh wid have laughed at me as oor Margo is oot aw day I decided just to eat some food at the bar well I have stuffed ma gob with three different Toasties,cheese, cheese and ham and I finished wi a cheese and ingin then a wee while later ma stomach wuz a churnin and gurglin and aw oh a sudden I was getting aw clammy yon sweaty way and then I wuz Burstin Furra Crap well I ran like the wind tae the lavvy then whoosh jings I niver felt so relieved but made it in the nick oh time.
B> It's funny you say that Archie but oan ma way doon here I wuz speaking to wee Bert and he wuz saying there must be a bug goan aboot as he must be feeding his pet rabbits the same as you ate and Bert said they were aww suffering fae I think he said it wuz cawd Mixed Aw Ma Toasties!
A> Well I never, I dinny ken you can get that like a rabbit as weel jeezo.
B> Onyway Archie it's the big gemme the day how do you think your Hibs will day the day and it is at Easter Road so yir the home team against my Beloved Hearts.
A> well am keeping ma fingers crossed Boabby you did pump us twice in the league last year but we did beat yeh 4-3 in the cup but I think we micht dae it the day it's a new season yeh ken.
B> Well we won the league title last season with a record 132 goals for and 29 goals against so a goal difference oh 103 with the Terrible Trio on top form so ma money wid be on ma beloved Hertz, weel we micht as well drink up and head aff tae the groond then we can hae a Pie and Bovril afore kick aff.
A> I nae bother Boabby ahh just hope am no Burstin Furra Crap at the match that's aww ad neeed yeh ken.
B> I still preffer the Beer at The Diggers in Goargie than this stuff at The Empire though Archie.
A>True, well at least we are in agreement aboot one thing the day Boabby..


So as Boabby and Archie headed off to the game I headed to work keeping my fingers crossed for Boabby and the Hearts being triumphant and as History will show on that momentous day of 6/9/58 a crowd of 29500 at Easter Road watched the away team Hearts Thrash Hibs 4-0 with goals from Dave Mackay and Jimmy Murray scoring a goal apiece and Ian Crawford grab a brace hopefully we can pop into the Empire Bar another day to catch up with Boabby and Archie furra another sound bite

SEE Ya

Movie For The day has to be "BARFLY 1987"

Comments
Sign in or get an account to comment.