advolkie

By advolkie

Równik, czas i dyżur(y)

Czas szybko płynie...
Zdjęcie zostało zrobione w Greenwich. Linia przedstawia współrzędne geograficzne różnych miejsc na Ziemii. W chwili obecnej Domini znajduje się nieco pod Równikiem, a ja nieco nad :) Dzieli nas czasoprzestrzeń: kilka tysięcy kilometrów oraz dwie godziny różnicy na zegarku. Na szczęście mamy internet :)
Jestem teraz na dyżurze. Zacząłem mały maraton. Zostaję na trzy doby a potem co drugi dzień dyżur. Nie narzekam na brak pracy, pomiędzy interwencjami uczę się swahili. Nie będzie łatwo, bo mam tylko podręcznik, wymowy nauczę się, jak będę w Tanzanii. Trzeba się jakoś przygotować :P
A w międzyczasie powtarzam medycynę "interwencyjną", bowiem jutro czekać mnie będzie pierwszy dyżur w karetce. Zobaczymy, co przyniesie dzień: dużo pracy czy może mało. Jak pisał klasyk: jest jak jest, a będzie jak będzie :)
Kwaheri! Tutaonana baadaye!

Comments
Sign in or get an account to comment.