PoosConnections

By poosconnections

Albert Matthijssen, compliment van Jaan de Graaf

Zondag 26 juli 2015: Etentje met Albert Matthijssen, collega en vriend van mijn overleden levensvriend Clemens van Heck. Albert wilde ik graag spreken om mijn vriendschap met Clemens te laten herleven, maar ook om zijn ervaringen als topambtenaar te gebruiken voor een nieuwe droom, mogelijk in Deventer. Terloops hoorde ik ook dat hij een verdienstelijk voetballer was in zijn woonplaats Spakenburg bij IJsselmeervogels. Speelde tot in het eerste samen met de eerste prof die weigerde op zondag te spelen: Jaan de Graaf. Makkelijk karakter, maar technisch begaafd appt Jaan mij. Een man met een politieke antenne, intelligent en warm. Voeg ik er aan toe. Bedankt voor de mooie avond en diner!

Comments
Sign in or get an account to comment.