PoosConnections

By poosconnections

Paul van Schaijik, ondernemende clown

Vrijdag 18 september: Ik ken veel mooie en leuke mensen, maar een van de grappigste mannen die ik de laatste vijf jaar ben tegen gekomen is ondernemer Paul van Schaijik. 

Paul verdient een podium, klein of groot maakt niet uit. Als je hem ziet, dan word je al vrolijk. Hij runde ooit een groot warenhuis voor huishoudelijke apparatuur in Nijmegen en omgeving en handelt nu vooral in plezier, gekke optredens, kunst en soms wat bulkhandel. Een van zijn handelsmerken is dat hij in korte broek rondloopt, ongeacht het weer. Maar speciaal voor mij maakt hij een uitzondering (zegt hij....).

Heb hem ooit ontmoet bij de businessclub OSRN en daarna was elke ontmoeting bijzonder. Ook vandaag weer. Spraken over verduurzaming van een bedrijventerrein. Daarna deelden we onze gezamenlijke liefde: NEC, vierend met een mooie overwinning op Heerenveen.

Helaas ligt zijn woonplaats Cuijk te ver uit mijn huidige leefomgeving. Anders zou ik graag filiaalhouder van de fanclub voor Paul van Schaijik willen zijn. Gegarandeerd altijd plezier.

Comments
Sign in or get an account to comment.