PoosConnections

By poosconnections

Marc Rijnen: herboren (als vriend)

Maandag 16 november: Soms vallen er ook mensen van je radar. Marc Rijnen was bij mij zelfs in de vergetelheid geraakt want ik hoorde al 5 a 10 jaar niets meer en hij reageerde evenmin op levenstekens van mij.

Was vandaag oprecht heel erg verbaasd hoe jeugdig (54!!) hij er nog uitziet, na alle financiële, materiële en geestelijke sores in het voorbije decennium. Marc lijkt herboren uit de strijd te zijn gekomen. Waar hij vroeger een onuitputtelijke bron van niet te beteugelen enthousiasme was, daar verstaat hij nu ook de kunst van luisteren.

Marc is tegen zijn eigen grenzen aangelopen en weet nu te genieten van immateriële zaken in het leven. De band  met zijn dochters is beter dan ooit, zijn ondernemerservaringen deelt hij met jonge starters en met beperkte middelen is hij maximaal creatief.
Zo bestiert hij twee prachtige locaties in Amsterdam als airbenb en droomt hij al van een dependance in Barcelona. 

Ook heeft hij een nieuw spel 'You win some, you lose some'  bedacht. Leuk om hem te helpen. Marc was en blijft een gouden makker. Gaf mij ooit de gelegenheid een voetbalstrip te ontwikkelen met Ronald Koeman en Adidas voor het maandblad Voetbal waar hij bladmanager van was. En Marc was ook direct present toen ik verhuisde na de dood van Conny naar Driebergen. Blij dat ik hem weer heb hervonden!

Comments
Sign in or get an account to comment.