PoosConnections

By poosconnections

Toine Haverkamp leidt leven waar muziek inzit

Zondag 10 april: Vandaag eindelijk weer eens afgesproken met mijn zus Yvonne en haar man Jos. Wilde graag een blog schrijven over mijn zus, maar ze wilde daar niet aan meewerken. Ik begrijp het niet maar respecteer het uiteraard wel. Mooie aanleiding  diezelfde avond weer eens contact te zoeken met haar zoon Toine, die ik in mijn hart heb gesloten.
 
Ook hem heb ik lang niet gezien en dat is misschien maar goed ook want de laatste keer ben ik dronken met hem geworden en klaagde mijn buurman over geluidsoverlast….
Toine is vorig jaar afgestudeerd als jurist, maar de rechtsboeken over zaken als auteursrecht kijkt hij amper meer in. Toine is ook een echte levenskunstenaar. Hij droomt van een nieuwe schoenenlijn, reist vaak en graag en is ooit ontdekt als zanger door het management van Guus Meeuwis. Toine is niet alleen geestig, maar ook origineel. Heb leuke filmpjes van hem gezien. En ik kijk nu al uit naar zijn documentaire over zijn wereldreis. Heb hem als kind wel eens gekscherend Toine Kuiphof genoemd toen hij verslag deed van een kartwedstrijd op een kinderpartijtje.
 
Hoorde van zijn moeder dat hij in zijn woonplaats Utrecht wellicht de mogelijkheid krijgt op part time basis les te geven op de HKU. Toine verrast mij dus nog altijd!
   
 

Comments
Sign in or get an account to comment.