TV

By TV

A lazy man's diner.

Kijk waar ik vandaag gegeten heb!

Op de stage ging het vandaag goed! We hebben flinke sprongen vooruit gemaakt en op het einde van de dag hebben we zelfs onze reactor al laten lopen! Ondertussen heb ik mijn collega en onze begeleidende professoren een spoedcursus gegeven over de reactor. Vorig jaar heb ik al eens met een zelfde systeem gewerkt dus ik weet hoe het werkt, maar hier lijkt het of ze nog niet echt goed weten waar ze mee bezig zijn.
Mijn collega Antonio voelt zich nogal opgejaagd naar mijn idee. Het bedrijf waarvoor wij dit onderzoek doen heeft haast en wil zo snel mogelijk resultaten (tijd is geld natuurlijk), maar ik probeer juist een goed onderzoek op te zetten. Tussen de experimenten door ben ik daarom vooral veel literatuur aan het lezen, want er is veel over ons onderwerp te vinden!
Vanavond is zo'n avond waarop ik heel graag gewoon thuis had willen zijn.Morgen is mijn vriendin jarig en ik daarom is het niet leuk om zo ver weg te zijn. Gelukkig hebben we vanacht een skype-date! :D
-----------------------------------------------
Look what I've eaten today!

At the internship all went well today! We have made ??great leaps forward and at the end of the day we even had our reactor running! Meanwhile I have my colleague and our accompanying professors given a crash course on the reactor. Last year I worked with a similar system so I know how it works, but here it seems that they do not really know what they are doing.
My colleague Antonio feels somewhat rushed to my idea. The company for which we do this research is in a hurry and want results as quickly as possible (time is money, of course), but I just want a good research project. Between the experiments I am therefore reading a lot of literature, because there is much to find about our topic!
Tonight is a night I really like just wanted to be home. Tomorrow is my girlfriend birthday and I really do not like to be so far away. Fortunately we have a skype date tonight! : D

Comments
Sign in or get an account to comment.