TV

By TV

Saint Nicholas' eve

Vanavond is het natuurlijk pakjesavond, maar terwijl Sinterklaas in Nederland is zit ik in Spanje. Ik ben dus maar zelf op zoek gegaan naar een kadootje. Toen ik 's avonds door het centrum liep kwam ik er achter dat ik de accu van mijn camera vergeten was... Ik moest het dus behelpen met mijn telefoon.
Morgen is het dag van de grondwet dus is iedereen vrij! Ik heb nog geen plannen dus ik zie wel waar ik morgen terecht kom.
-------------------------------
Tonight is the Saint Nicholas' eve but while Sinterklaas in the Netherlands I'm in Spain. So I started looking for gifts myself. This evening I walked through the center and found out that I had forgotten my camera's battery ... So I had to make do with my phone.
Tomorrow is the day of the constitution so everyone is free! I have no plans so I can see where I'll go tomorrow.

Comments
Sign in or get an account to comment.