TV

By TV

Coffee for two!

Yes! Vandaag was het dan zo ver! Voor het eerst in een maand kon ik mijn vriendin weer knuffelen! Vanmorgen heb ik nog even de laatste dingen gepoetst voordat ik haar ging ophalen op het vliegveld. Toen ik haar zag begon mijn hart als een razende tekeer te gaan. Wat heb ik haar toch gemist! Het was heerlijk om weer samen te zijn.

's Avonds hebben we heerlijk met zijn tweeën tapas gegeten en hebben we als toetje karamel machiato gedronken bij de Starbucks.

Vandaag was het "Dag van de heilige maagd", wat betekende dat het ongelofelijk druk was op straat. Zo druk heb ik het hier nog niet eerder gezien!!
------------------------------------------------------
Yes! Today was the big day! For the first time in a month I could hug my girlfriend again! This morning I cleaned some last things before I went to pick her at the airport. When I saw her my heart started pounding like crazy. What have I missed her! It was wonderful to be together again.

In the evening we enjoyed tapas and had a caramel macchiato drink at Starbucks.

Today was the "Day of the Virgin", which meant it was incredibly busy street. It was more busy than I have seen so far!

Comments
Sign in or get an account to comment.