TV

By TV

Rain burst

Vanmorgen héél héél vroeg heb ik mijn bezoek op het vliegtuig gezet. Voor mij breekt nu het laatste gedeelte van de stage aan. Nog drie weken en dan zit het er op.

De rest van de dag was er niets dat lukte. Ik ben vooral bezig geweest met het aan de praat krijgen van een oude laptop die het vrijdag nog prima deed! Die hebben we nodig om een monochromator aan te sturen waarmee we ons plasma-licht willen onderzoeken. Helaas is het nog niet gelukt. Morgen weer een dag.

Op de foto zie je hoe hard het geregend heeft vandaag, niet normaal gewoon!

--------------------------
This morning very early, I put my visitors on the plane. The final part of the internship is starting for me. Three more weeks and then I'm done.

The rest of the day there was nothing that worked. I spent most of my time on fixing an old laptop that worked fine on Friday! We need it to control a monochromator which we want to use to investigate our plasmas light. Unfortunately I didn't succeeded. Tomorrow is another day.

On the picture you can see how hard it rained today, crazy!

Comments
Sign in or get an account to comment.