MrKojacki

By Mrkojacki

Hiihtäen lintua katsomaan

Yhdistämällä hiihtämisen ja lintuharrastuksen sain viettää hienon loppiaispäivän Vanhankaupunginlahdella.
Gardenian ruokinnalla katsoin paikalla olevat linnut. Tiaisparven lisäksi peippo, mustarastaat, varpuset, punatulkut, urpiainen, viherpeipot. Reippaasti hiihtäen olin tuotapikaa Fastholmassa. Matkalta löytyi valkoselkätikka. Fastholman ruokinnalla toivoin näkeväni lisäksi viitatiaisen ja pähkinänakkelit Alkoi tulla vilu ja jatkoin matkaa näkemättä niitä. Valkoselkätikkaa olin katsonut jo ja se oli kuitenkin tämän retken kohdelaji.Olin tyytyväinen.
Paluumatkalla näin metsäkauriin tempomassa syvässä lumessa pellon poikki kohti Mölylän metsikköä josta olin tulossa. Harmikseni olin juuri laittanut kameran reppuun. Porkat olivat sidottu tiukasti käteen ja luovuin yrityksestä saada kuvan kauriista.
Lisäksi vielä sivakointi Vanhankaupunginkoskelle ja takaisi Gardeniaan.

Comments
Sign in or get an account to comment.