PoosConnections

By poosconnections

Willem van Leeuwen: duurzaamheid bindt ons ook

Donderdag 6 oktober 2015: Vandaag de Ecomobiel beurs met Hans Buurman bezocht in de Brabanthallen. De eerste persoon die ik tegen het lijf liep, was mijn neef Willem van Leeuwen van Van Leeuwen Oplaad. Hij is het petekind van mijn ouders en ik ben het petekind van zijn ouders (volgens katholiek gebruik).
 
Toevallig hebben we elkaar in januari van dit jaar op de 85ste verjaardag van mijn moeder ontmoet, maar de voorlaatste keer dateert van meer dan veertig jaar geleden. Toch voelt het als bijzonder elkaar te zien en te concluderen dat duurzaamheid ons blijkbaar ook bindt.
 
Ben direct wat gaan googlen om wat meer over mijn neef te weten te komen. Lees dat zijn ervaring op het gebied van elektrisch aangedreven heftrucks hem heeft geënthousiasmeerd ook passende concepten voor de auto-industrie te ontwikkelen. Zoals Oplaadpalen. Zijn website heeft een complete webshop met accessoires voor laadpalen.
 
Ken Willem vooral als een erg lieve jongen die goed is voor zijn ouders.  Maar ook een gedreven en harde werker, zo hoorde ik van zijn eigen ouders. Graag wil hij nog wat nadrukkelijker aan de weg timmeren met zijn bedrijf, gevestigd in Berkel Rodenrijs. Hij vroeg of ik hem wil helpen op het gebied van social media. Ga ik uiteraard doen. We zijn immers neven!
   

Comments
Sign in or get an account to comment.