PoosConnections

By poosconnections

Sietze Ketelaar: ‘gelooft’ heilig in HRD

Dinsdag 27 oktober 2015: Wekelijks ontvang ik ondernemers die via via met mij in contact zijn gekomen. Ik heb er nog nooit een opdracht mee binnen gehaald, maar het blijft altijd leuk om nieuwe verbindingen tot stand te mogen brengen en anderen te helpen. En uiteindelijk geeft het je altijd nieuwe inzichten.

Vandaag mocht ik Sietze Ketelaar uit Veenendaal ontmoeten. Na zijn opleiding theologie heeft hij jarenlang salesfuncties in de farmaceutische industrie vervult. De laatste jaren werkt hij als coach en Human Resources Development adviseur. Sietze is nu bezig met een programma waarmee hij met een eenvoudig assessment kan laten zien welke vaardigheden mensen hebben. Een waardevolle tool bij sollicitatieprocedures.
Maar vooral nuttig in gebieden en bij organisaties waar sprake is van veel gedwongen mobiliteit. Op basis van deze test kan gerichte scholing worden georganiseerd.

Ook is Sietze licentiehouder van Improved reading, een trainingsprogramma om sneller en beter te leren lezen. Heb in elk geval beloofd enkele linkjes op te sturen van mensen uit mijn netwerk die wellicht wat voor hem kunnen betekenen.
   
 

Comments
Sign in or get an account to comment.