PoosConnections

By poosconnections

Joris Castermans: prikkelt geesten

Donderdag 5 november 2015: Joris Castermans was een collega bij Syntens Innovatienetwerk op wie iedereen gesteld is. Ik dus ook. Hij stottert enigszins, maar dat is ook zijn ontwapende charme. Joris is altijd dienstbaar en bezig met ontwikkelingen die je geesten prikkelen. Hij woont daarnaast in Leiden en dat is bij mij altijd een pre als import-Leidenaar.
 
Joris zit nu in transitie tussen zijn huidige baan bij KvK en zijn toekomstige baan als directeur/eigenaar van Castermans Connected. Recentelijk heb ik nog samengewerkt met Joris rondom een herpositioneringsvraagstuk van een Nederlandse voetbalorganisatie in Amerika. En vandaag heb ik Joris gevraagd mee te werken aan een innovatiedag van SIDN, de organisatie achter .nl.
 
Een van de talenten van Joris is dat hij aan ontwikkelingen werkt die belangrijk worden in de toekomst. Hij was samen met mijn zeilmaat Ruud Meijvogel de eersten die begonnen met sessies rondom het Canvas businessmodel. Tegenwoordig is dat voor elke ondernemer en bank een heilige graal geworden.
 
Ook introduceerde hij een reeks succesvolle workshops en trainingen over Internet of Things. Eerst voor Syntens en TNO en later voor de KvK. Op dat vlak zal hij straks met zijn partners voor meer nieuwe inzichten en modellen zorgen. Ben blij dat hij zijn kennis gaat delen met mijn netwerk. #topcollega. 

Comments
Sign in or get an account to comment.