PoosConnections

By poosconnections

Frank Wensink laat mij het licht zien…

Maandag 23 november: Wekelijks heb ik minimaal een afspraak met iemand die ik niet ken, maar die graag eens van gedachte wil wisselen over innovatie, zijn bedrijf of zijn eigen ontwikkeling en ambitie. Vandaag stond Frank Wensink van Junosmart in mijn agenda. Ik wist vooraf dat hij over energiebesparende oplossingen wilde praten in relatie tot mijn netwerk. Op zoek naar zijn locatie won ik eerst advies in bij Deventer kenner en vriendin Martine Noorman. Zij bleek hem bovengemiddeld goed te kennen en plaagde Frank zelfs dat ik eerst bij haar koffie dronk… #smallworld.
 
Frank blijkt niet alleen gepassioneerd te zijn door duurzaamheid (onze verbindende waarde), maar als accountmanager ledverlichting van Junomart ook een potentiële concurrent of potentiele partner (!!) te zijn van Energy Advice / Energy First van mijn baas en oppervriend Hans Bisschops.
 
In zijn vrije tijd stort Frank zich met volle overgave op het hockey. Zijn bedrijfje ’t Hockeyplein richt zich op het talent in Lochem en omgeving. Maar eerder heeft hij training gegeven aan Anne, Marie-Françoise en Martine bij de Deventer Hockey Vereniging Deventer. #smallworld
 
Hoop dat ik Frank in verbinding mag brengen met mijn netwerk en anders beveel ik hem graag aan in Deventer e.o.! 

Comments
Sign in or get an account to comment.