PoosConnections

By poosconnections

Fons v.d. Berg: daar kun je geen nee tegenzeggen

Vrijdag 4 december: Met gepaste trots heb ik deze week gezien dat Exo-L een van de finalisten was van Shell Livewire, een wedstrijd voor jonge technostarters. Het betekende ook dat ik eindelijk Fons van den Berg, een van de initiatiefnemers achter “Verzwik nooit je enkels” zag.
 
Heb diverse keren contact met hem gehad, zowel telefonisch als ook per mail. Per toeval kwam ik op het spoor van deze schitterende innovatie waarmee sporters niet meer bevreesd hoeven te zijn voor verzwikkingen. Mijn zoon Bart heeft er zoveel last van dat hij vaker moeten toekijken dan hem lief is. Heb hem aangeboden naar Delft te rijden en zo’n maatwerk hulpmiddel aan te meten. Nooit van gekomen, maar ik raakte vervolgens zelf zo enthousiast dat ik Exo-L heb voorgedragen voor de MKB Innovatie Top 100. Prompt eindigde de Delftse studenten op deze erelijst en dat leidde er toe dat ze werden voorgedragen voor Shell Livewire. Zo leuk!
 
Vooral omdat ik het enthousiasme van Fons en zijn companen aanstekelijk vind. De hernieuwde kennismaking leidde tot een nieuwe en dwingende uitnodiging om eindelijk naar Delft te komen, maar ook tot een serie vervolg afspraken voor projecten waar ik zelf maar ook Exo-L mee bezig zijn. Vandaag zijn we daar alvast mee begonnen.

Comments
Sign in or get an account to comment.