PoosConnections

By poosconnections

Dick Kors: niet alleen communicatie bindt

Donderdag 3 december: Vandaag eindelijk weer eens afgesproken met Dick Kors, tegenwoordig manager mediarelations & pr van Post NL. Onze communicatie achtergrond is de aanleiding voor onze vriendschap, maar grotere zaken in ons leven zorgen voor een band die we beiden erg koesteren. 

Ik heb Dick niet alleen leren kennen als een kei in zijn vak (uitgeroepen tot communicatiemanager van het jaar in 2007), maar vooral als een fijne, oprechte en gevoelige man. Ben ik nog ontvankelijker voor.

Sinds enkele jaren spreken we regelmatig af om een hapje te eten of een borrel samen te drinken.  We delen het verdriet van de dood van onze vrouw, de pijn bij de kinderen en het geluk van een nieuwe liefde.
   
Elke keer verbaas ik mij hoeveel overeenkomsten er in ons leven zijn. Dick heeft zelfs in Deventer gewoond, zo weet ik sinds kort ook. En elke keer ben ik weer geraakt hoe intens Dick het leven en de liefde heeft hervat. Extra knap dat hij zo goed zijn werk heeft opgepakt na een flinke inzinking. Werken bij Post NL is een pittige uitdaging, met dagelijks veel hectiek en vaak lange dagen. Hij is geknipt voor dit soort uitdagingen en heeft daarnaast het talent om voor corporate organisaties te kunnen werken. Is geen sinecure weet ik.

Comments
Sign in or get an account to comment.