PoosConnections

By poosconnections

Martin Snijder: verbinder namens ROC Aventus

Woensdag 2 december: Eddy Tulp blijkt voor mij een waardevol gids in mijn zoektocht naar partners voor een social enterpriseproject in Deventer. Vandaag koppelde hij mij aan Martin Snijder van ROC Aventus, opleidingsadviseur en voorzitter werkgroep Cleantech voor het onderwijs.
 
Martin schakelde net zo snel als zijn collega bij Saxion en binnen een uur hadden we al een verkennend gesprek over de mogelijke rol van het leerbedrijf dat is ondergebracht op het Technicampus, het opleidings- en innovatiecentrum van de stedendriehoek Deventer, Apeldoorn en Zutphen. Leerlingen gaan maximaal twee dagen naar school en scholen zich de andere dagen bij een leerbedrijf.
Het leerbedrijf moet een regulier onderdeel vormen van het social enterpriseproject, overigens een cleantech initiatief avant la lettre.
 
Oprecht verrast en blij hoe snel Martin Snijder wil en kan schakelen, maar hij maakte ook direct duidelijk maakt wat zijn rol en verantwoordelijkheid is in dit proces. We zijn direct gelinkt via LinkedIn en ik verheug mij nu al op de verdieping van ons contact.

Comments
Sign in or get an account to comment.