PoosConnections

By poosconnections

Margreet van Ginhoven: meer dan ministersvrouw

Woensdag 9 december 2015: Vanavond op audiëntie bij minister Lars van Ginhoven (Nieuwe Rijkdom) en zijn vrouw Margreet. Samen runnen zij de zorg- en recreatieboerderij de Kleine Wildenberg in Diepenveen. Vaarkanties en het Innovatiekabinet vormen de navelstreng tussen Lars en mij en daarbij heb ik de vriendschap met Margreet er bij gekregen. #Groots.

De aankondiging dat ik mij volgend jaar definitief in Deventer ga vestigen was de reden Marie-Francoise en mij uit te nodigen voor een etentje op de hoeve zodat de banden alvast verder verstevigd kunnen worden. #Zalig

Lars is de doener en Margreet, ooit opgeleid als fysiotherapeut , is de denker en analist van het ministersechtpaar. Lars strijdt voor zijn eigen vrijheid en beslotenheid op zijn erf, terwijl Margreet over de grens van haar weiland durft te kijken en verbinding maakt met de omgeving. Dat spreekt mij natuurlijk ook erg aan! #Weids

Vanavond heerlijk ons leven met elkaar gedeeld, maar ook 1001 plannen gemaakt voor de toekomst. Lars wil vooral vriend blijven en schuwt nieuwe avonturen, maar Margreet heeft haar netwerk aan mij ontsloten om mijn dromen mogelijk uit te laten komen. #Super.

Ik verheug mij er op straks Margreet op haar vaste nummer te bellen zodat haar gulle lach ook via haar bakelieten telefoontoestel tot mij kan komen.  #Heerlijk

 

Comments
Sign in or get an account to comment.