PoosConnections

By poosconnections

Schuller waakt over mijn gebit

Dinsdag 8 december: Na 15 jaar afscheid genomen van mijn tandarts Jan Andries Schuller in Driebergen-Rijsenburg. 

Wonen in een (kleine) gemeente heeft ook zijn charmes. Je tandarts en zijn vrouw Hanneke die mondhygieniste is, kwam ik ook tegen op het schoolplein, op de golfbaan, op de jaarmarkt, op de tennisbaan en recentelijk bij de opening van het clubhuis van FC Driebergen, geleid door onze gemeenschappelijke kameraad Peter Dingemans.

Bij het sporten hadden we twee richtingscommunicatie, maar op de stoel luisterde ik vooral... naar zijn dringende adviezen beter te poetsen en de kinderen vaker naar de tandarts te sturen (doe ik vergeefs overigens). 
Beloofd dat ik terugkom wanneer ik niet tijdig een andere tandarts vind.

Comments
Sign in or get an account to comment.