PoosConnections

By poosconnections

Jan de Bakker: meer dan een buurman!

Zaterdag 23 januari: Hij is overbuurman van Marie-Françoise en we zien elkaar vooral op afstand, maar de ene ontmoeting in de vorm van een heerlijk etentje bij Jan de Bakker en zijn vrouw Marike was al genoeg om te weten dat het klikt tussen ons.

Jan werkt al 36 jaar bij de belastingdienst als fiscaal jurist. Tegenwoordig als strategisch adviseur ‘e-mededelen’, maar daarnaast stopt Jan zijn ziel en zaligheid in maatschappelijke activiteiten voor stichting Parolo, dat wijkcentra beheert waar mensen met een grote afstand tot de arbeidsmarkt werkervaring kunnen opdoen of een dagbesteding vinden.
 
Vandaag eindelijk tijd gevonden weer eens koffie te drinken bij Jan om bij te praten over mijn ‘inburgering in Deventer’ en mijn plannen een social enterprise te starten in deze prachtige stad. En wat ik hoopte, gebeurde ook: ook Jan wil met mij meedenken en meehelpen. Ben ik erg blij mee, want Jan is niet alleen (maatschappelijk) betrokken, maar heeft ook een warm gevoel voor de stad en omgeving. Morgen gaan we direct al samen op pad. Ik kijk uit naar een duurzame relatie en samenwerking!
   
 

Comments
Sign in or get an account to comment.