PoosConnections

By poosconnections

Martijn & Martijn: TEVREDEN kwartiermakers

Maandag 25 januari: Martijn Willems en Martijn Wubbolts hebben mij vandaag spontaan uitgenodigd langs te komen om te praten over hun stichting TEVREDEN.
 
TEVREDEN is een prettige verhaspeling van Deventer. De stichting is diep geworteld in de lokale samenleving en richt zich op de thema’s Ontmoeten, Spelen en Ondernemen. Zo wordt Elegast geëxploiteerd als het eerste zelfredzame wijkcentrum van de stad. Sinds vorig jaar beheert de stichting een kwart van de openbare speeltuintjes. Ook worden ondernemersevenementen gehouden om de wijkeconomie te versterken. Daarbij wordt samengewerkt met partners als Rabobank, het Stadslab van Saxion en Cambio, dat zich richt op re-integratie.
 
Martijn & Martijn voeren de werkzaamheden uit met Kim Snijders, die ik eerder heb mogen ontmoeten. En toeval of niet: beide mannen stonden op mijn lijstje om ze eens te ontmoeten, maar ze waren mij voor. Ze willen mij toevoegen aan het nieuw op te richten bestuur van TEVREDEN.
   
Besturen is niet mijn passie, maar ik wil graag meedenken en meehelpen een eigentijds bestuursmodel vorm te geven. Weet nu al dat Martijn & Martijn mannen naar mijn hart zijn! Vandaar bij wijze van uitzondering twee mannen op een foto.

Comments
Sign in or get an account to comment.