PoosConnections

By poosconnections

Marleen van Schaik: lot uit de loterij (blijkbaar)

Dinsdag 26 januari: Bizarre digitale ontmoeting vandaag met Marleen van Schaik van PentaPro uit Zoetermeer. Tijdens de Big Improvement Day werden alle 800 gasten door organisator Ralph van Hessen uitgedaagd elkaar een cadeaubon te geven. Afgelopen jaren heeft dat bij mij geleid tot mooie expedities met ict-expert Ralph van Dam en vastgoed ondernemer Martin de Groene.
 
Dit jaar trok ik een lot dat mij gaat verbinden met Marleen, die mij een vitaliteitsmeting gaat aanbieden. Lijkt mij leuk. Zelf bood ik een deelnemer aan een dagje met mij mee te lopen. Een dag die altijd bijzonder is. Mede omdat ik super gelukkig word van het werk dat ik doe.
Toen ik Marleen vandaag mailde dat ik graag gebruik wilde maken van haar aanbod kreeg ik het verbluffende antwoord dat ik welkom was bij haar onderneming, maar dat ze van plan was mij vandaag of morgen te mailen, want zij had mijn cadeaubon uitgekozen…. Bizar
 
Heb haar Linkedin profiel even bekeken en gelezen dat haar organisatie zich inzet voor duurzame inzetbaarheid van organisatie en medewerkers. Het programma Brainergy wordt ingezet om ondernemers en medewerkers nog meer te motiveren, te stimuleren en te laten presteren. Marleen is daarnaast verbonden aan het Nationaal Platform Duurzame Inzetbaarheid (NPDI).
 
Ben benieuwd waar zo’n toevallige ontmoeting toe kan leiden. Leuk!

 

Comments
Sign in or get an account to comment.