PoosConnections

By poosconnections

Dries Stoel: krijgt boot weer drijvende

Zaterdag 20 februari: Dries Stoel is een maatje van mij geworden bij Syntens Innovatiecentrum. Op Dries kon je altijd rekenen op mooie voordrachten voor de MKB Innovatie Top 100, maar met hem ik ook mijn mooiste zeilreis beleefd: 24 uur onafgebroken varen op het IJsselmeer. We worden nog stil wanneer we terugdenken aan de ideale wind (4 a 5) en de prachtige nacht die we op het dek doorbrachten.
 
Op zo’n tocht leer je elkaar ook van een andere kant kennen. Begrijp nu beter waarom het geloof een belangrijke rol speelt in zijn familie. Daarnaast blijkt Dries te wonen in Ermelo, waar ik in het nabijgelegen Strand Horst een vakantiehuisje bezit.
 
Dries is ook zo’n maatje die het leuk vindt samen dingen te doen. Zoals gisteren toen mijn ijzeren bootje was gezonken door de overvloedige regen. Dries bood direct aan poolshoogte te nemen en mij te helpen. Met een takel kreeg we de boot vrij snel drijvende, waarna we enkele uren hebben moeten pompen om het water (en de visjes) uit de boot te krijgen.

Gaf ons beiden een voldaan gevoel om dat samen te doen. Heb hem gefotografeerd met op de achtergrond de foto van het park en de haven van Horst waar de boot van Dries ook ligt.
Bedankt Dries!
   
 

Comments
Sign in or get an account to comment.