PoosConnections

By poosconnections

Marc van Haaren: ook trots op A.T.O.M.O.S.

Maandag 30 mei: De vader/zoon dag die het dispuut A.T.O.M.O.S. vandaag organiseerde was niet alleen super gezellig, maar ook een weerzien met vele bekenden en vaders met wie ik straks nieuwe afspraken ga maken. Met veel vrienden maak je ook snel weer nieuwe vrienden, zo merkte ik andermaal tijdens onze rondvaart door de Amsterdamse grachten!

Een netwerkbijeenkomst dus, met ruimte voor de intimiteit met je zoon, in dit geval met Cédric, de oudste zoon van Marie-Françoise en mijn enige petekind!
 
Bijzonder geestig was dat ik Marc van Haaren en zijn zoon Luc weer mocht ontmoeten. Eerder hebben we de studie van ‘onze mannen’ gevierd in de skybox van Marc.

Marc en ik kennen elkaar al jaren door onze intense band met NEC. Marc is een van de aandeelhouders van club van het eerste uur. Mijn NEC-makker Danny Hoekman genoot ooit bij zijn bedrijf een opleiding als makelaar. Vanaf 1 juli a.s. mag Danny zich technisch manager van ‘onze club’ noemen. Hiermee gaat een droom in vervulling voor Danny, die jarenlang de kleuren verdedigde van NEC. En na vandaag weet ik helemaal zeker dat Marc veel invloed heeft gehad op de benoeming van Danny. Ben ik hem nu al erkentelijk voor!
 
Marc is projectontwikkelaar en richt zich met Blaissons Projecten in toenemende mate op het buitenland. Hij opereert vanuit  Nijmegen, maar woont in Bennekom waar hij ook verknocht is geraakt aan de lokale amateurvereniging VV Bennekom. Hij is daar ook bevriend geraakt met Cees Lok, evenals Danny Hoekman een legendarische speler van NEC.
 
 
 
 
 
 
   
 

Comments
Sign in or get an account to comment.