PoosConnections

By poosconnections

Afscheid van een droomhuis- en dorp

Donderdag 30 juni: Vanaf vandaag mijn huis in Oud-Zuilen te koop gezet bij Zelfverkopen.nl. In 2011 was ik een van de eerste klanten van Benno Kolt, mede oprichter van deze snel groeiende organisatie, die tegenwoordig op jaarbasis meer dan 800 huizen verkoopt. 

In nog geen dag verkocht ik mijn woning in Driebergen-Rijsenburg. Was toen tevreden en vooral blij dat ik hiervoor maar 750 euro hoefde te betalen. Bij een traditionele makelaar had ik al snel 3500 euro moeten neerleggen. 

Promotie via o.a. Funda en afwikkeling werden prima verzorgd door Benno en zijn team. En ook voor mijn huidige stek in Oud-Zuilen kreeg ik veel nuttige tips. Heb helaas nog geen vier jaar van dit charmante huis kunnen genieten omdat de liefde mij verleidde naar Deventer te verhuizen.   

Ik was indertijd op slag verliefd op dit huis met stadsluiken en fraaie atelier als achterhuis. De feeërieke omgeving en centrale ligging, op ca 15 minuten fietsafstand van het centrum van Utrecht en de Loosdrechtse plassen maakten Dorpsstraat 40 extra aantrekkelijk. Zal alleen wat meer geduld moeten hebben met de verkoop, want het betreft geen standaard woning en de prijzen van de huizen in Oud-Zuilen zijn zo hard gestegen dat niet iedereen in dit Anton Pieckdorpje kan wonen. Toch wekt de woning al veel belangstelling op. Meer dan 1000 huizenzoekers hebben de advertentie na de eerste dag al bekeken. Vanaf volgende week gaan we ongetwijfeld de eerste kijkers ontvangen. Spannend!

Comments
Sign in or get an account to comment.