TV

By TV

MATLAB in the night

Yes! Vandaag is het gelukt! Ik heb de eerste versie af van het model/simulatie van de chemie in onze reactor. Het model is nog niet zo heel complex en ik denk dat er nog wel het een en ander te optimaliseren valt, maar het werkt. Vanmiddag heb ik hem ongeveer drie kwartier laten draaien en de resultaten waren veelbelovend. Vanacht mag hij zijn kunstje wat langer vertonen! Ik ga voor 200 miljoen iteraties. Hopelijk houdt mijn laptop het vol, het begint al een oud beestje te worden.
---------------------------
Yes! Today I made progress! I have finished the first version on the model / simulation of the chemistry in our reactor. The model is not very complex and I think there are still a few things to optimize but it works. This afternoon I made a run of about 45 minutes and the results were promising. Tonight he may exhibit its trick a little longer! I'm going for 200 million iterations. Hopefully my laptop can coop, it starts to grow old!

Comments
Sign in or get an account to comment.