We'll have to dig ourselves out soon!

Well maybe not. Somehow I felt a bit of inspiration, while doing the dishes today, and wrote wee poem. It's in Scots, but there is a glossary for you. It's based on the Robert Burns poem, 'To a Mouse.' I tried to keep his rhyming pattern. though I may have veered off. Here it is.

To a Fruit Fly
 
Wee, whirling, birling beastie
I see nae panic in your breastie
Aboon ma heid, ye flutter gently
Some wid smite ye, but I’m no sae hasty
Dinnae gang up ma neb, if you don’t mind
Behave yersel, if ye want tae face me.
 
But I ken noo, as I’ve jeloused it
Yir just an auld freen
Nae need tae prove it
I’m here, ma son is aye yer mantra
Yir aff yer heid
Wi a’ that fluttery banter.
 
Aboon: above
Heid: head
Gang: go
Neb: nose
Yersel: yourself
Jeloused: worked out
Freen: freind

Comments
Sign in or get an account to comment.