RunAndrewRun

By RunAndrewRun

Like the continual rain

Running rest-day ...

... and carrying on the 'Scottish poetry theme', this photo is of a 2007 Stanley Roger Green volume. The poets on the front-cover, from right to left, are MacCaig, MacDiarmid, and Sydney Goodsir Smith.

I've blipped several poems of the first two - so here's one from Sydney Goodsir Smith that I particularly like:


Cokkils

Doun through the sea
Continuallie
A rain o’ cokkils, shells
Rains doun
Frae the ceaseless on-ding
O’ the reefs abune
Continuallie.

Slawlie through millenia
Biggan on the ocean bed
Their ain subaqueous Himalaya
Wi a fine white rain o’ shells
Faa’an continuallie
Wi nae devall.

Sae, in my heid as birdsang
Faas throu simmer treen
Is the thocht o’ my luve
Like the continual rain
O’ cokkils throu the middle seas
Wi nae devall –
The thocht o’ my true-luve
Continuallie.

---

Sydney Goodsir Smith, 1953

Comments
Sign in or get an account to comment.