PoosConnections

By poosconnections

Wouter Keij, echte netwerker

Woensdag 25 augustus 2015: Vandaag even bijgepraat in Vught met Wouter Keij, directeur van Greenport Venlo Innovation Center. Heb ooit de MKB Innovatie Top 100 mogen organiseren tijdens de Floriade in 'zijn voortuin". Was een geweldige ervaring en leidde tot een contact dat we altijd zullen blijven koesteren.

Wouter is permanent op zoek naar relaties waarmee hij MKB bedrijven in de foodsector verder kan helpen. Ik voel mij vereerd wanneer hij mij raadpleegt. Aan de andere kant is hij altijd oprecht geïnteresseerd in wat ik doe en probeert waar mogelijk mij dan ook te helpen. (Kenmerk van een echte netwerker). 

Het was vandaag weer echt tweerichtingsverkeer en dat voelt als ontmoeting met een gouden randje. Zijn connecties richting Social Impact Projecten ga ik zeker een vervolg geven. Ook Wouter kijkt om zich heen, want na ruim vier jaar gaat hij de Innovatoren, een landmark in Venlo, verlaten. 

Wouter is werktuigbouwkundige en een expert in het analyseren van organisatieproblemen. Hij verheugt zich er op vooral aan de zijde van het bedrijfsleven te werken, na eerder succesvolle trajecten te hebben gedaan bij oa Philips. Weet zeker dat we elkaar ook in de toekomst nog regelmatig zullen ontmoeten.

Comments
Sign in or get an account to comment.