PoosConnections

By poosconnections

Theo van Raaij, meedenkend ambtenaar

Woensdag 26 augustus 2015: Theo van Raaij kende ik wel, maar ook weer niet. Hij was jarenlang een dierbare collega van mijn overleden levensvriend Clemens van Heck bij de gemeente Deventer. Veel over hem gehoord, ook weleens gezien, maar nooit echt mee gesproken. Per toeval kreeg ik van een bekende ondernemer uit Deventer de tip eens met hem te praten.

Theo is accountmanager van het bedrijvenloket en zou de aangewezen persoon kunnen zijn om mij (nieuwe) inzichten te geven rondom het Living Green lab dat aan de IJssel gaat komen. Op 8 oktober organiseer ik met Suzanne Kemps van Frismakers een bijeenkomst om de plannen in een versnelling te brengen.

Theo ‘trakteerde’ mij op een gesprek met Ron Sint Nicolaas, die een tsunami aan beleidsvoornemens en suggesties over mij heen stortte. Conclusie: het bruist in Deventer en het Living Green lab kan uitgroeien tot een belangrijke inspiratiebron voor nieuwe concepten voor wonen, transport en voedsel.

Ik verheug mij daarom op 8 oktober en de mogelijke vervolgtrajecten.  En ik ben Theo en Ron nu al dankbaar dat zij mij ook in de toekomst met fluisteradviezen willen helpen.
   
 

Comments
Sign in or get an account to comment.