PoosConnections

By poosconnections

Kim Snijders: Social Enterprise in haar DNA

Maandag 18 januari: Kim Snijders loopt als een rode draad door mijn Social Enterprisedroom in de gemeente Deventer. Van verschillende kanten werd ik unaniem geadviseerd haar te benaderen. Zelf kende ik Kim toen nog niet. Mijn eerste telefonisch contact voor Kerst ging als volgt: Mag ik alsjeblieft kennismaken met jou? En als dat niet mogelijk is kun je mij dan in contact brengen met een kloon van jou? Ik zoek een soort Kim!
 
Op haar bed & breakfast boot MS Oosterkim hadden we einde vorig jaar een eerste kennismaking. En na twee kopjes koffie in Food Dock liet Kim al weten dat ze graag onderdeel wilde zijn van deze Social Enterprise-activiteit. Na vele horecazaken (Vroeger, DOKH20, Engel & Bengel) te hebben opgezet, wil Kim nog een jaar (na)genieten van haar investeringen in haar boot, die tot oktober nagenoeg is volgeboekt. En tussendoor heeft ze zich ontfermd over het beheer en exploitatie van 83 speelplekken in de stad. Dat doet ze met de stichting TEVREDEN.
   
In de tussentijd denkt en praat Kim alvast mee over mijn droom. Ik hoop er in het voorjaar meer over te kunnen melden.  Vooralsnog ben ik al heel TEVREDEN dat ik haar kennis, denkkracht en creativiteit mag benutten.

Comments
Sign in or get an account to comment.