PoosConnections

By poosconnections

Denise Strijbosch: schone moeder!

Dinsdag 23 februari: In rap tempo maak ik alles mee wat mij is voorspeld: We moeten meer tijd vrijmaken voor het verzorgen van onze ouders en andere dierbaren. Deze week draag ik ook een steentje bij aan de zorg van de vader en moeder van Marie-Françoise.
 
Theo is ernstig verzwakt als gevolg van een operatie en is zelfs weer opgenomen in het Deventer ziekenhuis. Zijn vrouw Denise is erg ontdaan over deze omstandigheden. Het is bijna aandoenlijk om te zien hoe Marie-Francoise en haar broers Guy en Yves met partners bijspringen.
 
Denise, want zo mag ik haar noemen, is zichtbaar ontroerd door de aandacht en liefde die ze mag ontvangen. Vandaag weer lekker voor haar gekookt en samen op ziekenhuis bezoek geweest. Was best pittig want haar man was te vermoeid om te kunnen praten. En dan is het echt geweldig om te zien hoe lief ze voor elkaar zijn. Theo murmelt dat hij nog nooit zo ziek is geweest maar nog graag zijn 60ste huwelijksjaar met Denise wil meemaken over twee jaar. En Denise laat zien hoe intens gek ze is op haar man, die ze niet kan missen.
Zoo mooi. Met zo’n liefdevol gevoel wil ik ook oud worden!
   
 

Comments
Sign in or get an account to comment.