PoosConnections

By poosconnections

Ed den Besten: Ook TVRDN met Deventer

Maandag 29 februari: Sinds deze maand ben ik secretaris van de Stichting Tevreden (TVRDN), die 83 speelplekken in de gemeente Deventer beheert. Dankzij deze organisatie  kunnen de openbare speeltuinen in de stad behouden blijven. 

Het betreft een social enterprise activiteit van Martijn (Wubbolts) & Martijn (Willems) en Kim Snijders, die ook al het zelfredzame wijkcentrum Elegast exploiteren.
 
Het bestuur van TVRDN bestaat uit voorzitter Ruud Boon, in het dagelijks leven organisatieadviseur, penningmeester Ed den Besten, directievoorzitter Rabobank Salland en ik als secretaris dus. Een nieuwe ervaring voor mij, want ik ben eerlijk gezegd meer een doener dan een bestuurder.
 
Naast voldoening levert het mij ook een aantal nieuwe en interessante relaties op, onder wie Ed den Besten. Met dank aan Linkedin en Facebook gunnen we elkaar al een kijkje in elkaars leven. Als directievoorzitter van de Rabobank staat hij letterlijk in het brandpunt van de samenleving in Deventer en omgeving.  De coöperatieve gedachte zit in zijn DNA en na de mooie zege van zijn favoriete Ajax op AZ loopt hij weer trots rond in de Hanzestad.
 
Heb de stille wens dat we elkaar nog vaker ontmoeten rondom Business Innovatie Centrum de Gasfabriek, waar ik ook regelmatig vertoef. Paul Blankhorst en Harry Romkema werken daar met gesloten beurzen aan de concurrentie van morgen van bestaande instituties op het gebied van o.a. energie, finance, logistiek en onderwijs.
Een spannende broedplaats, die de Rabobank ongetwijfeld ook met veel belangstelling volgt.
 
 
 
   
 

Comments
Sign in or get an account to comment.