PoosConnections

By poosconnections

Theo E. Bruyns: gastheer Hereeniging

Maandag 7 maart:  Na ruim twee maanden eindelijk weer eens een avond doorgebracht in sociëteit de Hereeniging met mijn bonuszoon Cédric van Heck en makker Lex Valk. Laatste keer werden we met charmante hand uit de kegelclub gekegeld omdat we voor disbalans zorgden in de groep door onze jeugdigheid.

We hebben ons nu prima vermaakt met een partijtje biljarten. Had nog graag even na geborreld met Theo E. Bruyns, die ik heb mogen ervaren als een uitmuntend gastheer. De Hereeniging kan niet zonder hem en hij kan niet zonder de sociëteit, waar hij wekelijks komt om te bridgen en te biljarten. Tussendoor is hij er ook altijd bij wanneer er wordt geklaverjast. Maar de meeste tijd zit in zijn rol als lid van de commissie evenementen. Van een Franse of Duitse avond met chansons of schlagers, een dagje golfen of een heerlijke maandafsluiting met eten. Wekelijks ontvang ik uitnodigingen om wat te doen of te beleven. Hulde, hoewel ik zelden mijn gezicht laat zien.
 
In een vorig leven had Theo een communicatie adviesbureau. Hij wilde best even op de foto, maar voor een toelichtend gesprek wilde hij liever een ander en uitgebreider moment uitkiezen. Theo zit vol verhalen. Zie dat hij zijn sporen online heeft uitgewist. Hoop dat dat niet te maken heeft met een akkefietje met tv presentator Tom Egbers dat leidde tot veel gedoe in de media en waarbij Theo zijdelings als spreekbuis van de Hereeniging werd opgevoerd.
   
 

Comments
Sign in or get an account to comment.