PoosConnections

By poosconnections

Angelique Looijen geeft zich als vriendin!

Zaterdag 7 mei: Vriendschap moet je vieren en delen. Dat is een levensdoel van mij geworden. Ik voel mij daarbij een gezegend persoon dat ik niet alleen geweldige vrienden heb maar de vriendschap ook verdubbeld heb met de partners. Ik ben stuk voor stuk erg op ze gesteld. Dus ook op Angelique Looijen-Reuser!
 
Vandaag genoten we van de Girokaravaan die door hun lommerrijke woonplaats Berg en Dal trok. Deze dag vierden Angelique en Leen ook dat ze twee jaar geleden zijn getrouwd na eerst 15 jaar lief en leed met elkaar gedeeld te hebben. 
 
Het toeval was dat ook Hans de Ridder er vandaag was. Samen met hem was ik namens Leen getuigen op het huwelijk. Het stemde ons gelukkig dat het zo goed gaat met onze vrienden maar ook dat onze vriendschap is verdiept en verbeterd. Leen is zeldzaam relaxed geworden na zijn voetbalpensionering en zeer toegewijd vader van Luuk geworden. Angelique biechtte op dat ze in haar vorige relatie niet gelukkig was maar zich nu geen betere man dan Leen kan wensen.
 
Die openheid siert Angelique. Ze verbindt zich met haar dierbaren door haar emoties te delen en open te stellen met de mensen die ze lief heeft. Vandaag ook een andere kant mogen ontdekken, die van coach van de F6 van FC Orion. Mooi hoe ze die mannen begeleid, zelfs na een afstraffing van 7-0.
 
Zelf is Angelique een verdienstelijk tennisster, maar door Leen heeft ze bovengemiddeld veel interesse voor het voetbal gekregen. En Leen kijkt als ouder mee. Mooi die wisselwerking.
 
 
 
 


 

Comments
Sign in or get an account to comment.