PoosConnections

By poosconnections

Roderick Goedegebuure verbindt techniek en mens

Donderdag 26 mei: Door zijn vader John ben ik altijd op de hoogte gebleven van de ontwikkelingen rondom Roderick Goedegebuure. Tot zes jaar geleden, lees ik via onze LinkedIn relatie, heb ik jaarlijks met Roderick getennist. Het was een oude belofte nadat hij ooit bij mij stage had gelopen bij Syntens voor het project narrowcasting. Roderick behoorde in die dagen tot de top 100 en vond het leuk mij ‘bijles’ te geven op gravel. En zo bleven we jarenlang contact houden.
 
Bij zijn huidige werkgever Tele2 overleefde hij alle stormen en targets en mag hij zich sinds kort partner manager Benelux noemen op het gebied van nieuwe business ontwikkeling. Hij bouwt nieuwe partner netwerken rondom Internet Of Things. Door deze vorm van co creatie worden leads ontketend en dat leidt vaak tot nieuwe business voor dit telecombedrijf.
 
Met veel belangstelling gehoord waar Tele2 zich mee bezighoudt op dit terrein. Van tracking en tracing van giraffes in Afrika tot het automatisch onderhoud van golfbanen. En alle data leidt ook weer tot nieuwe kennis en mogelijkheden.
 
Gaaf om te horen op welke manier Roderick carriere maakt na eerst jarenlang sales opdrachten te hebben uitgevoerd. We hebben afgesproken dat we elkaar snel weer eens opzoeken in Deventer of zijn woonplaats Amsterdam. En wellicht kunnen we ook wat samen doen!
In zijn spaarzame tijd tennist Roderick nog steeds op hoog niveau (2) bij het Frans Ottenstadion in Amsterdam, maar het gebrek aan trainingsuren gaat hem nu opbreken.


 
 
 
 
   
 

Comments
Sign in or get an account to comment.