PoosConnections

By poosconnections

Jeroen Scheer geeft energie

Maandag 12 oktober 2015: Jeroen Scheer (45), verantwoordelijk voor de energie transitie bij netwerkbeheerder Alliander, en ik waren blijkbaar voorbestemd elkaar eens te zien. Jeroen kreeg de tip van Peter Dingemans eens contact met mij op te nemen. Ik zelf zocht op mijn beurt al een tijdje bij Alliander naar de collega die mijn groene dromen kan laten uitkomen.

Ons gesprek hebben we daarom ervaren als een cadeau. Zie via LinkedIn dat we ook zeldzaam veel dezelfde contacten hebben.
 
Vandaag heb ik ook genoten met welke passie Jeroen over zijn werk (missie) praat. Hij brengt de noodzaak van verduurzaming ook terug in alle eenvoud: want hoe minder kabel er aangelegd moet worden voor het elektriciteitsnet des te meer er bespaard kan worden. Ter info: nu ligt er voor 1,4 miljard euro aan kabels onder de grond en houden 7000 medewerkers van Liander zich bezig met het beheer.
Verduurzaming is ook een ultieme maatschappelijke doel. De afdeling van Jeroen Scheer heeft bovendien zoveel kennis en kunde in huis dat het organiseren van groene energie al heel snel profijtelijk is.
 
De toezegging van Jeroen dat hij met mij graag meewerkt en meedenkt aan een nieuw businessmodel heb ik als een extra geste ervaren naar aanleiding van onze kennismaking.

Comments
Sign in or get an account to comment.